pondělí 7. ledna 2013

Snídaně

Jaké máte rádi snídaně? Já obvykle dávám přednost něčemu lehčímu, jako třeba jogurtu nebo ovoci. O víkendech snídám trošku jinak, většinou máme míchaná vajíčka nebo obložené pečivo. Tento víkend jsem se nějak nemohla rozhodnout, zda půjdu zdravou nebo nezdravou - a možná chutnější :-) - cestou. Přináším vám tedy dva snídaňové tipy.

Prvním je ta lehčí varianta, která je zároveň i jednoduchá na přípravu. Jedná se o bílý jogurt s müsli a s mangem. První dvě ingredience jsou taková klasika, ale když k nim přidáte nějaké exotické ovoce, hned máte obměnu :-) Müsli jsem si oblíbila ty od mix.it. Můžete si je totiž na této stránce namíchat dle vaší chuti. Já jsem tento tubus dostala od kamarádky a musím říct, že jsem nadšená, protože naprosto splňují moji představu o zdravé a chutné snídani. A pokud si chci jooo vyrazit z kopejtka, přidám si do mističky trochu medu nebo domácí marmeládu.... Takže to máme sobotu :-)




Neděli jsem nechtěla jen tak odbýt a pustila jsem se do waflí, které jsem ozdobila mléčnou čokoládou, višňovou marmeládou, šlehačkou a přidala jsem kousky banánu. Pokud byste si chtěli wafle také vyzkoušet, tak klikněte sem, najdete zde recept i video s postupem, kterého jsem se držela.



A které variantě byste dali přednost vy? Já za sebe musím říct, že kupodivu té první. Den jsem tak hezky nastartovala a necítila jsem se po ránu tak těžce.
Pokud máte tip na dobrou snídani, budu ráda, když se o něj v komentářích podělíte :-)

14 komentářů:

  1. Téda, obě dvě varianty vypadají moc krásně! Zrovna dneska jsem viděla v lidlu v letáku vaflovač, asi si ho koupím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já bych do toho šla :-) určitě ho využiješ ;-)

      Vymazat
  2. Většinou snídám jogurt a celozrnné pečivo. V týdnu. O víkendu si ale ráda život trošku přisladím. Takže v týdnu bych volila variantu č. 1 a o víkendu si vychutnala tu úžasnou vafli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, ten víkend si člověk musí pořádně užít :-))

      Vymazat
  3. Ted bych si vybrala tu 1 variantu:) ,protože chcu uplně omezit sladké:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ať se daří ;-) na variantě č.1 si taky určitě pochutnáš ;-)

      Vymazat
  4. Běžně snídám jogurt a müsli, takže na víkendovou labužnickou snídani by to rozhodně vyhrála WAFLE :-) Je to jak snídaně pro krále. A můj tip na snídani je celozrnné tmavé pečivo s burákovým máslem a na to pokrájený banán.

    OdpovědětVymazat
  5. Na snídani si dám co mě napadne. Někdy je to ovesná kaše, jindy pečivo se šunkou a jindy třeba kus pizzy z předchozího večera :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasně, hlavně, aby chutnalo, ať se ten den hezky začne ;-)

      Vymazat
  6. Ahoj, určitě wafle!:)Se snídaněmi se zanedbávám,většinou ji ani nestihnu a mám rovnou oběd! Když stíhám tak po cestě do práce nebo školy většinou pečivo se šunkou a když se daří tak toast:)Nejsem na musli a jogurty ale teď s novou práci ve fitku na to možná přejdu :)) Hezké pondělí S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, gratuluju k nové práci :-) třeba Tě tam na müsli opravdu zlanaří, když je to fitcentrum :-) a tousty mám moc ráda, to je taky super snídaně! měj se hezky :-)

      Vymazat
  7. Ahoj! Já jsem si oblíbila k snídani müsli (EMCO oříškové light) s bílým jogurtem (střídám Activia a Klasik) s kapkou medu a ovocem podle chuti a sezóny (banán, hruška, jahody, maliny, borůvky, švestky, blumy, nektarinky, broskve, hroznové víno, jablka,..). O víkendu mívám celozrnné pečivo, šunka, sýr, zelenina. Tu vafli bych si dala spíš jako dezertík po dobrém obídku :)
    Moc se mi líbí tip na mix.it! Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, teeda, taková pestrá škála ovoce - mňam :-) EMCO light ještě neznám a ráda vyzkouším, děkuju za tip! wafle po obídku by taky nebyla špatná :-D měj se krásně!

      Vymazat