čtvrtek 10. ledna 2013

Malý pátek

Zdravím vás do malého pátku (víkend už se blíží :-) ) Dnes vám přináším další outfit - oblékla jsem si své v současné době nejoblíbenější černé kalhoty ze Zary, které vypadají skvěle jak ke kozačkám, tak na jaře k balerínkám. K tomu jsem vybrala košili z Manga, kterou jsem pořídila za úžasných 179 Kč v outletu :-) ( o to se mi samozřejmě nosí lépe :-)) ). Přeji vám krásný pozitivně laděný den :-)


košile Mango, kalhoty a pásek Zara, kabelka Guess





14 komentářů:

  1. Teeda ty jsi štíhlá. Ta košile je moc pěkná, a když vidím tu cenu..no supr! A sluší ti, když se usmíváš :-)Takový jednoduchý a slušivý outfit, pěknýý :-)Nemáš nějaké jinčí vlasy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marky, jsem ráda, že se Ti líbí outfit. Vlasy nějak extra nové nemám, jen jsem byla po dlouhé době u kaděřnice na melírech :-) usmívám se ráda, tyhle fotky byly ale pořízeny ráno brzy před prací, tak mi v tu hodinu úsměv kapku zamrzal :-D

      Vymazat
  2. Obdivuji košili! Také se budu po nějaké poohlížet... ale jak se znám, ze slev si nikdy nic nevyberu a peněženka zapláče :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tohle byl téměř ojedinělý případ, jinak jsem na tom přesně jako Ty :-)

      Vymazat
  3. Mně s také moc líbí tak košile! Hodila by se mi v bílé, nemůžu nikde sehnat :-(

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus se podívat do Vero Mody, tak mám podobnou v bílé vyhlídnutou ;-)

      Vymazat
  4. Nádherná košile!!! Jsem tvá nová čtenářka. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu ti to moc slusi, kosile, kalhoty.. Nosis kosile rada sama od sebe nebo je to nutnost do prace? Moc ti slusi, jsi vylozene kosilovy typ (jako ja), myslim ;-) Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, jsem ráda, že se Ti outfit líbí. Do práce musím chodit oblékaná elegantně, když mám nějaké schůzky, tak v košilích chodím nejčastěji a i se v nich moc dobře cítím :-) máš pro nás tip, kde sehnat nějakou pěknou? :-)

      Vymazat
    2. ahoj, ted momentalne zadny tip nemam, ale obecne mam rada kosile ze Zary, H&M a Reserved, ale mam i kosile drazsi z GANTu, napriklad...Mango je taky moc fajn. A moc jsem si oblibila body kosile, nepremyslela jsi o nich? Jsou uzasne pohodlne, nic nevyliza, rada je nosim do saka se zapnutym vrchnim knoflickem. Dokonce jednou i s kravatou, ale to byl takovy ulet (mne se to moc libi, ale ne kazdy to spravne pochopi)..:-) Co ty a body kosile a kravaty?

      Vymazat
    3. Káťo, tak já body košili mám jednu, ale musím říct, že mi je bohužel krajně nepříjemná, dolejšek je totiž udělaný do tanga tvaru, takže nic moc :-( odkud je máš Ty? protože to, že košile pak nevylejzá, je opravdu k nezaplacení :-) kravatu jsem nezkoušela, ale v některém z dalších příspěvků uvidíš, jaké doplňky ke košili používám já :-) hezký den!

      Vymazat
    4. Ahoj, ja mam body kosile z Reservedu, jsem s nimi spokojena, ted jsem si koupila jednu uzasnou bilou ze Stradivariuse: http://www.stradivarius.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/stradivariuscz/en/stradivariussales/298048/1308016/Body%2Bshirt Tady uz ji maji jen v jinych barvach, ja mam tu bilou... odkud je tvoje body kosile? Na dalsi (nejen) kosilove prispevky se tesim..;-) hezky den!

      Vymazat
    5. Káťo, díky za tip. Ta moje je z Terranovy...určitě se podívám po nějaké nové třeba v tom Reserved :-)

      Vymazat