pondělí 21. ledna 2013

Black

Tyto černé šaty jsem si vzala na sebe v pátek. Pátky úplně miluju! Měla jsem ještě navíc po práci krásný program, tak jsem se na celý den moc těšila. Dokonce jsem si dala tu práci a navlnila jsem si vlasy pomocí žehličky, ale byla jsem teda naivní...za hodinu bylo po vlnách :-) Máte nějaký tip jak vlasy spolehlivě natočit? :-)

Šaty jsou z Manga, jsou úpletové a úžasně pohodlné. Vzala jsem si k nim jen náušnice z Orsay.

Mimochodem, dneska jsem podnikla konečně takové menší nákupy. V příštím postu vám ukážu, co jsem pořídila. Napovím, že z mého wishlistu je tam jen jedna věc. Tipnete si jaká? :-)


 
 
 

5 komentářů:

  1. moc hezke saty, i kdyz ja moc satovy typ nejsem...ze by ta bila kosile? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty vypadají pohodlně. Sluší ti to :-) Já sama mám s navlněním podobný problém - nevydrží mi (tedy ani vyžehlení, mám prostě vlasy, co si dělají, co chtějí :-/ Asi je fakt potřeba nějaký kvalitní stylingový prostředek. Zná někdo? A mám tip jako Katka na tu bílou košili ze Zary...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šaty jsou moc pohodlné :-) nějaký tip na to navlnění by mě taky zajímal, třeba někdo bude vědět..? :-)

      Vymazat
  3. Ahoj! Mně obecně lépe drží navlnění (kulatou širokou kulmou), když nemám čerstvě umyté vlasy. A taky vlny pořádně přelakuju (i ze spoda).. ale mám jemnější vlasy, tak možná proto mi to lépe drží :-)

    Jinak se mi k tvému outfitu moc líbí výraznější náušnice!

    OdpovědětVymazat