středa 6. února 2013

Fit Tip II

Dnešní článek bude v podobném duchu jako předchozí. V komentářích se mě Marky ptala na nějaké tipy na cvičení. Ráda bych vám dneska ukázala videa, podle kterých cvičím nejraději doma. Ráda chodím do tělocvičny na zumbu nebo si ven zaběhat, ale posilování většinou nechávám právě na doma. Vyhovuje mi, že neztrácím čas při cestě do posilovny a můžu si navíc cvičit ty partie, které nejvíc potřebuji.

Mám několik videí, podle kterých doma cvičím. První, které jsem si oblíbila díky Simone, je cvičení na ruce od holek z Tone It Up. Tahle dvojice mě vůbec nadchla, mají opravdu skvělá cvičící videa na všechny partie.


 
 
Na zadeček a na stehna cvičím podle následujícího videa, které se může zdát být malinko nudné, ale mám opravdu pocit, že je účinné :-) Navíc je podle mě skvělé, že není nahráno s hudbou, můžete si k němu pustit svou oblíbenou muziku a přitom slyšíte počítání. 
 
 
 
 
Na nohy vám mohu ještě doporučit Plates for sexy legs, kde vám stačí ke krásným štíhlým nožkám jen osm minut :-)
 
 
 
 

 
Jak už jsem se zmínila, na břicho cvičím také podle holek z Tone It Up, ale často jen podle toho, co mě napadne. Nicméně video je zde.
 
 
 
 
 A poslední, co vám doporučím, je video na protažení se:
 
 
 
 
 


Moje nejčastější domácí rutina je rozehřátí se podle zumby na XBOXu asi na dvacet pět minut, lehké protažení, pak si dávám video na ruce, na zadek a stehna a nakonec břicho podle sebe a protažení se.
A podle čeho cvičíte rádi vy? Budu ráda, když budete mít chuť nechat v komentářích svoje tipy :-)
 
P.S.: V příštích dnech se můžete těšit na pokračování seriálu "Co si obléknout na ... ?" ;-)
 
 


4 komentáře:

  1. Díky za nové videotipy! Tone It Up znám, ty holky jsou moc milé :-) A POP pilates mě baví :-) Hrozně ti závidím, že máš doma XBOX. Když cvičím doma podle videa, tak často Jillian Michaels, ta je hodně profláklá. A moc se těším na další "Co si obléknout.." ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi dobrá, na Jillian nemám zatím odvahu, prý je to masakr :-) XBOX je moc fajn, nejen na cvičení, ale i na zábavu ;-)

      Vymazat