neděle 10. února 2013

Co si obléknout na valentýnskou večeři?


Valentine´s outfit


 
V následujícím týdnu nás čeká někým milovaný a někým nenáviděný Valentýn. K jaké skupině patříte vy? Ignorujete ho nebo trávíte večer v romantickém duchu? Pro ty z vás, kteří patří do druhé skupiny, jsem připravila inspirační outfit právě na tento den/večer. Pokud chcete do valentýnských oslav zapadnou se vším všudy, podle mého názoru vám nesmí v outfitu chybět červená barva :-) Já jsem ji zvolila do doplňků, a to do náušnic a do kabelky, která je navíc ještě ve tvaru hlavního symbolu tohoto svátku. A protože je červená barva velmi výrazná, postačí vám k ní už jen oblečení v neutrálnějších tónech.
 
Jak se chystáte strávit čtvrteční večer? U nás se tenhle svátek moc neprožívá, takže já jsem po práci objednaná ke kadeřnici a strávím ho tedy po svém, ale kdyby to tak nebylo, určitě bych se na svátek zamilovaných oblékla podobně :-)
 
Na začátku týdne se můžete těšit na tipy na dárečky pro partnera na poslední chvíli :-) Hezký zbytek neděle ;-)
 
 

4 komentáře:

  1. Já jsem Valentýna nikdy neslavila ale tento rok už ano takže se na 14-tého těším!
    A na obleční nebo v dolňcích podle mě by měla být červená je to taková valentýnská barva;)
    A na Valentýna večer budeme s mojím u nás a dívat se na filmy:)
    A outfit co jsi vymyslela je moc hezký to psaníčko je zajímavé:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to si to hezky užij, Andrejko :-) a už máte vybraný film? :-)

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí ten top! Ale jinak celkově sladěný outfit a milý nápad s doplňky. Asi nejsem sice úplně valentýnský typ, nicméně nikdy nevynechám příležitost, kdy se můžu kvůli chlapovi pěkně oblíknout a někam si vyrazit. A nebo dostat dáreček :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to souhlasím, každá příležitost se hezky obléknout, někam si vyrazit a vytrhnou se z každodenního stereotypu je vítaná a myslím, že i pro vztah prospěšná :-) a o dárečku ani nemluvim :-D

      Vymazat