pondělí 18. února 2013

Čtvrteční momentky

Dnes se naposledy vrátím k svátku zamilovaných v tomto rychlém postu, který obsahuje jen pár momentek z večera...znovu jsem se přesvědčila o tom, že nejlepší je nic nečekat a pak se zadaří :-) Měli jsme se nakonec moc hezky, uvařila jsem nám rychlou večeři a dostala jsem dokonce kytičku, ale je jasné, že největší část pozornosti mého partnera schramstla Sparta :-))
A jak jste prožili večer vy?
V příštích dnech se můžete na blogu těšit na pracovní/studijní inspiraci ;-)




2 komentáře:

  1. mňam to jídlo<33 a krásná růžička:)

    OdpovědětVymazat
  2. To mám nejraději - neplánovaně a když nic nečekáš, tak jsi nejvíc potěšená :-) To jídlo vypadá naprosto úžasně - to by se mi taky líbilo, kdyby mi takhle někdo uvařil doma ;-) Teddy to jsem napnutá, co bude přístí téma článku ;-)

    OdpovědětVymazat